Hadiah..

Hidup ini indah andainya kita dapat memberi dari menerima.  Memberikan sesuatu yang amat mahal harganya.  Disebabkan itu, jika boleh biarlah saya yang memberi hadiah itu, kerana saya akan berasa gembira bila kawan-kawan pun gembira. Dan hadiah itu adalah senyuman. Walaupun hadiah itu taklah seberapa sangat. Sebab suatu hari nanti saya pasti tidak dapat berikan hadiah itu lagi buat kawan-kawan.  Kawan-kawan, bila saya dah tiada nanti, saya nak hadiah dari kawan-kawan. Kalau senyuman kawan-kawan, saya tak dapat lihat.  Tapi saya nakkan hadiah al Fatihah dari kawan-kawan.   Kawan-kawan bila saya dah diletakkan di bawah papan, kawan-kawan jangan menangis.   Tapi, sediakanlah Al-Fatihah buat saya kerana saya dah tak dapat membacanya lagi sendiri….

  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

